niedziela, 21 października 2012

Opinie uczestniczek warsztatów

13 października odbyły się drugie warsztaty "Zostań ekspertką w pielęgnacji swojej urody". Ponownie bardzo udane, o czym świadczą opinie naszych uczestniczek. Tym razem pochwalimy się pochwalić właśnie nimi :)

"Bardzo merytoryczne podejście do aspektów pielęgnacji skóry. Istotne wskazówki i indywidualne podejście, które pozwala na szybką pomoc skórze. Monika ma bardzo dobre oko jeśli chodzi o wytypowanie typu skóry!!! BRAWO!!! Bardzo dobre warsztaty."

"Bardzo ciekawe zajęcia. Bardzo dobrze prowadzone. Dobry kontakt ze słuchaczami. Profesjonalne porady. Pani Monika jest bardzo pomocna, zna odpowiedzi na wszystkie pytania."

"Monika (Grudnik Wroniszewska) jest wspaniała. Odpowiada na wszystkie pytania. Ogromna wiedza, profesjonalistka, przesympatyczna."

"Świetna prowadząca, z dużą wiedzą, którą potrafiła zrozumiale przekazać. Bardzo dokładnie omawiała pielęgnację skóry, udzielała wielu cennych wskazówek i zdradziła kilka trików kosmetyczno-pielęgnacyjnych. Z pasją odpowiadała na nasze pytania i udzielała mnóstwo indywidualnych porad."

"Hitem warsztatów był automasaż twarzy, którym jestem zachwycona. Najbardziej przydadzą mi się indywidualne porady dotyczące pielęgnacji mojej cery."

"Bardzo miła, kameralna atmosfera. Dużo się nauczyłam i dodatkowo utrwaliłam swoją wiedzę dzięki ćwiczeniom i możliwości testowania kosmetyków. Materiały szkoleniowe zawierały masę cennych wskazówek, które posłużą mi jako ściągawka w codziennej pielęgnacji skóry w domu.
Polecam – świetny sposób na spędzenie soboty!"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz